Header Ads

ODUŠEVLJEN TRENEROM: Grof kao Luis Enrike!

David Babunski na treningu Zvezde u Pafosu

Najavljen je kao veliko ime koje u Crvenu zvezdu stiže iz Barselone, ali je svestan svojih godina i strpljivo čeka šansu - David Babunski je jedan od onih igrača Crvene zvezde za koje trenerMiodrag Božović tvrdi da već sada zaslužuju da igraju, a on ne prestaje na treninzima da radi i da se nameće.
Međutim, poznato je pravilo da se tim koji dobija ne menja, pa Babunski staloženo čeka svaku priliku. Mladi as je zadovoljan svime što je do sada doživeo u Zvezdi.- Tu sam mesec i po dana i veoma sam zadovoljan. Na delu sam se uverio da nisam pogrešio što sam došao u Zvezdu. Imamo odlične igrače i trenera i još bolju atmosferu. Sve uslove da dobro radim i napredujem - prvi je komentar Babunskog za sajt FK Crvena zvezda.
Makedonski reprezentativac je posebno zadovoljan saradnjom sa trenerom Božovićem.
- Kod njega je kao u Barsi, lopta i fudbal na svakom treningu. Naravno to mi veoma prija – zaključio je Babunski.

Popularni postovi

Pokreće Blogger.