Header Ads

DA LI STE ZNALI? Ovog igrača Le Talek na utakmici doziva sa "Mesi"!

FOTO: Starsport
Crvena zvezda je oborila rekord iz Muslinove ere pobedom od 4:0 na uvek zanimljivom gostovanju Novom Pazaru. Odlična utakmica, a posebno su se istakla tri igrača - Ugo Vijeira, Srđan Plavšić i Damijen le Talek.
Francuz je posle te utakmice izjavio neke veoma zanimljive stvari.
"Kako da čovek ne bude zadovoljan posle osam golova u dva meča, i obaranja klupskog i nacionalnog rekorda? Ovo je stvarno neverovatno, divna priča čiji sam deo postao i ja. Što se moje igre tiče, mislim da napredujem, da to iz meča u meč izgleda sve bolje, ali i da naravno ima još dosta prostora za napredak. Drago mi je što sam počeo i da pogađam i da na taj način doprinosim ekipi i ovim pobedama i obaranjem rekorda", rekao je Le Talek, zahvalivši se Srđanu Plavšiću na aistenciji posle koje je postigao drugi gol u crveno-belom dresu.
Protiv Novog Pazara je postigao svoj drugi gol u Zvezdi posle debitanskog na svojoj premijeri proleća, a otkrio je i kako je do toga došlo, kao i kako on imenuje Srđana Plavšića, koga inače svi zovi ‘atomski mrav.
"U tom momentu sam ga dozivao da mi asistira, i to rečima „Mesi, Mesi”. Iako ga svi zovu „atomski mrav“, ja ga zovem „Mesi“ i na treninzima i na utakmicama. Dugujem mu veliku zahvalnost za taj gol koji sam postigao. Dečko je zaista veliki potencijal i odličan igrač, a konstitucijom i načinom igre malo podseća na Mesija pa ga ja, eto, tako zovem"

Popularni postovi

Pokreće Blogger.